نقدی بر سیستم های وبلاگدهی(بلاگفا)


افکار من

اینها که می نویسم فکر باور منه

sharethis آیکون های اشتراک گذاری مطلب

 بلاگفا

بلاگفا یکی از محبوب ترین و در عین حال ساده ترین سرویس های وبلاگدهی است. بلاگفا با داشتن یک سرور پایدار و با سرعت بالا این تضمین رو به شما میده که با خیال راحت در اون فعالیت کنید. 

امکاناتی که بلاگفا به شما ارائه میده عبارتند از:

ارائه یک نام کاربری که به blogfa.com ختم میشه.

امکان درج موضوعات مختلف برای وبلاگ.

تهیه نسخه پشتیبان از وبلاگ و تغییر آدرس وبلاگ.

امکان ایجاد صفحات جداگانه و اضافه کردن نویسنده به وبلاگ.

امکان ایجاد یک پروفایل حرفه ای.

و .... که خودتون به مرور زمان با آنها آشنا میشید.

بلاگفا از لحاظ اضافه کردن کد بسیار ضعیف هست و ممکن هنگام اضافه کردن کدهای جاوا اسکریپت یا قالبی که از سایت های ارائه دهنده قالب گرفته اید با پیغامی مبنی بر اینکه درج کدهای تبلیغاتی ممنوع است مواجه شوید.

از این رو بلاگفا برای کسانی که به فکر کسب درآمد از وبلاگ هستن اصلاً گزینه مناسبی نیست.

بلاگفا شامل 27 قالب پیش فرض است ولی نکته مثبتی که راجع به آن وجود دارد این است که در اکثر سایت ها مانند: نایت اسکین،پارس اسکین، پیچک و ... که به ارائه قالب و ابزار وبلاگ می پردازند قالب های بلاگفا با موضوعات متنوع پیدا می شود.

بلاگفا دارای ادیتور نسبتاً خوبی است و در هنگام ارسال پست به شما امکان انتخاب موضوع، اضافه کردن برچسب، تنظیم شیوه نظردهی، ارسال پست ثابت، ارسال پست در آینده، تنظیم تاریخ و زمان ارسال پست و درج رمز برای رویت مطلب را می دهد.

شما می توانید به وبلاگ خود که در بلاگفا ساخته اید دامنه هم اضافه کنید.

بلاگفا در کنار ارائه این خدمات، خدماتی مانند نظرسنجی، آمارگیر، خبرنامه و ... را نمی دهد و میشه گفت در این زمینه از سایر سرویس های وبلاگدهی عقب افتاده.

یکی از ضعف ها و مشکلات بلاگفا این است که اگر شما در یک سرویس به جزء بلاگفا وبلاگ داشته باشید و بخواهید برای کسی که در بلاگفا وبلاگ دارد نظر ارسال کنید، نمی توانید آدرس وبلاگ خود را در بخش وب سایت وارد کنید، اگر هم وارد کنید و گزینه ارسال را بزنید در کمال تعجب می بینید سیستم اخطاری مبنی بر اینکه درج پیام های تبلیغاتی ممنوع است می دهد. 

البته مشکل به اینجا ختم نمی شود و اگر شما که در بلاگفا وبلاگ ساخته اید بخواهید وبلاگ دوستان خود را که در سرویس به غیر از بلاگفا وبلاگ دارد لینک کنید، متوجه می شوید سیستم آن وبلاگ را لینک نمی کند.

امیدوارم از این مطلب استفاده کرده باشید.


محکوم کردن توهین به پیامبر

نظرات شما عزیزان:

مینا
ساعت16:26---15 بهمن 1391
سلام عزیزم وب جالبی داری
خوشحال میشم به منم سر بزنی


محسن
ساعت22:38---27 شهريور 1391
سلام وحید فکرکنم تو مدیر وبلاگ چوپان دروغ گو باشی چرا وبلاگت قفله؟راستی لیینکت کردم اگه خواستی لینکم کن راستی اگه میشه بهم بگو که چطور تگ اشتراک گذاری مطالب رو تو جستجو گرهابه وبلاگم اضافه کنم .با تشکرپاسخ: علیکم و سلام. من مدیر وبلاگ چوپان دروغگو نیستم. ممنون که لینکم کردم منم در اولین فرصت لینکت می کنم. در مورد تگ اشتراک گذاری در یه پست جداگانه به همراه کدها آموزش می دم.

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:





نوشته شده در دو شنبه 27 شهريور 1391برچسب:بلاگفا,سرویس های وبلاگدهی,امکانات بلاگفا,معایب بلاگفا,ساعت 21:28 توسط وحید| |


Power By: LoxBlog.Com